środa, 21 grudnia 2016

koncepcja

Ja chciałbym dać w ścianie na dwa kołki 15 cm + 10-12 cm (wystające) + ~ 6-8 cm na zagięcie.
To może jeszcze inaczej - zamiast płaskowników może pospawać 2 trójkąty prostokątne z kątownika (taka ekierka) i przykręcić je do czoła nadproża ? Wtedy całość będzie sztywna a kołki będą działać na ścinanie a nie wyrywanie i nawet fi 10 powinny bez najmniejszych problemów dać sobie radę.Próbowałem też w międzyczasie ogarnąć koncepcyjnie, ale niestety nie jestem pewien w jaki sposób dokładnie zrobiłbyś z tych dwóch kątowników tę ekierkę i jak ją zamontował do czoła nadproża, aby następnie włożyć w to drążek.dowiedziałem się, że "mini osiedle" (szereg, 8 mieszkań) nie posiada kanalizacji... Będą 2 szamba (po 10m3) na 8 rodzin (teoretycznie bo można kupić cały segment). Myślałem, że w mieście już nie ma takich problemów a jednak. Deweloper twierdzi, że do 2018 roku miasto ma zrobić kanalizację i oni specjalnie zostawią "wyjście" tak aby nie trzeba było rozwalać parking (pod parkingiem będzie szambo (2x).To jakiś absurd deweloperski ! Daruj sobie to mini osiedle. Jaką będziecie mieli gwarancję przyłączenia kanalizacji i dlaczego nie było to możliwe na etapie budowy? Kto opłaci projekt przyłącza i poniesie koszty? Będziecie wywozić szambo co 3 dni - solidarnie - wątpię ...
To jakiś absurd deweloperski ! Daruj sobie to mini osiedle. Jaką będziecie mieli gwarancję przyłączenia kanalizacji i dlaczego nie było to możliwe na etapie budowy? Kto opłaci projekt przyłącza i poniesie koszty? Będziecie wywozić szambo co 3 dni - solidarnie - wątpię ...
Pytania:
1) Przy takiej pojemności to raz w tygodniu musi być szambiarka?
2) Jak myślicie kto będzie sprawdzał "poziom" szamba? (mieszkania bez czynszowe)?
3) Na kogo będzie faktura za wywóz?

Jeszcze o takie rzeczy nie pytałem dewelopera, a z racji tego, że to moje pierwsze mieszkanie to jestem ciekawe jak powinno zostać to rozwiązane.
Pytanie tylko, czy a) kołki pod ciągłym ciężarem i ruchami podczas ćwiczeń się w końcu nie poluzują?, b) czy płaskownik 5-6 cm grubości o takiej długości z czasem nie zacznie się wyginać przy ćwiczeniach?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz